Hodowla Roślin Smolice sp. z o.o. Grupa IHAR ogłasza przetarg na 

Zakup Rampy mobilnej

 

SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

  1. ZAMAWIAJĄCY

„Hodowla Roślin Smolice Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  – Grupa IHAR” Sp. z o.o. z siedzibą w  Smolicach, Smolice 146, 63-740 Kobylin, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000099111, której dokumentacja rejestrowa przechowywana jest przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 6211619001,  będącą dużym przedsiębiorcą w rozumieniu art. 4 pkt 6) ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

Oddział Zamiejscowy w Ożańsku, www.hrsmolice.pl  email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 661390111

  1. INFORMACJE OGÓLNE
  1. Zamawiający nie stosuje przepisów dotyczących zamówień publicznych.
  2. Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z Regulaminem dokonywania zakupów towarów i usług Hodowla Roślin Smolice
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, prowadzenia dalszych negocjacji z wybranymi oferentami, niedokonania wyboru bez podania przyczyn, odwołania lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny
  4. Osobami do kontaktu są:

Pan Tomasz Królikowski, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , telefon: 661390111

Pani Marta Markowska, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , telefon: 693662111

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  1. Nazwa zamówienia: „Zakup Rampy mobilnej”

Specyfikacja techniczna:

  • Dopuszczalne obciążenie min 7 000kg
  • Długość całkowita ok.11 680 mm
  • Długość sekcji najazdowej ok.8 850 mm
  • Długość sekcji poziomującej z wargą ok.2 825 mm
  • Długość sekcji poziomującej ok.2 525 mm
  • Długość wargi kontenerowej ok.300 mm
  • Zakres poziomowania ok. 900 - 1 550 mm
  • Szerokość użytkowa ok.2 000 mm
  • Szerokość wargi kontenerowej ok.2 030 mm
  • Szerokość całkowita ok.2 300 mm
  • Ustawienie wysokości elektryczne(pilot) i ręczne
  • Maszyna fabrycznie nowa
  • Gwarancja producenta min 12 miesięcy
  • Pierwsze uruchomienie i dostawa do siedziby gospodarstwa oraz montaż
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w kraju
  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania zamówienia określa się na dzień nie późniejszy niż do 31.10.2025r.

  1.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
  1. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się podmioty występujące w obrocie prawnym - którzy:

1) zalegają z podatkami, składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo innymi zobowiązaniami publicznymi i nie wydadzą na żądanie Zamawiającego  stosownego oświadczenia lub nie przedłożą zaświadczenia odpowiednich organów (US, ZUS)

2) jest prowadzona w stosunku do nich egzekucja sądowa lub administracyjna

3) złożyli wniosek o ogłoszenie upadłości lub restrukturyzację lub wobec których zostało wszczęte postępowanie upadłościowe lub restrukturyzacyjne

  1. Wykonawcy powinni dostarczyć zamówiony towar na własny koszt na adres Zamawiającego: Jankowice 1, 37-561 Chłopice
  2. Zamawiający nie stawia żadnych dodatkowych warunków,
  3. Spełnienie warunków określonych w pkt. 1 Wykonawca wykazuje poprzez złożenie oświadczenia.
  4. Spełnienie warunków określonych w pkt. 2 Wykonawca wykazuje poprzez złożenie oświadczenia.
  5. Ocena spełnienia warunków nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia
  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
  1. Ofertę sporządza się w języku polskim.
  2. Oferta musi zostać podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy lub legitymującą się odpowiednim pełnomocnictwem.
  3. Możliwość składania ofert wariantowych: NIE
  4. Oferta musi zawierać warunki serwisu gwarancyjnego, pogwarancyjnego oraz długość okresu gwarancji.
  1. TERMIN SKŁADANIA OFERT, SPOSÓB ZŁOŻENIA
  1. Ofertę należy złożyć nie później niż do dnia 31.07.2025 do godziny 9:00
  1. Oferty mogą być składane w formie pisemnej w siedzibie oddziału lub elektronicznej wyłącznie na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, przy czym dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą.
  1. KRYTERIA OCENY OFERT
  1. Cena
  2. Wiarygodność podmiotu (oceniana na podstawie wcześniej zrealizowanych dla Spółki zakupów inwestycyjnych i/lub uznanej na rynku marce i pozycji firmy i /lub przedstawionych rekomendacji)
  3. Dostępność serwisu i części zamiennych w kraju
  4. Termin dostawy